vineri, 10 iulie 2009

Vacanta mare..

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris ceva pe aici. Sesiune...alea, alea. Si acum revin cu gandul la vacanta. Vacanta mare chiar. Cat de super suna asta cand eram in generala...sau in liceu? De abia asteptam sa plec la Dunare, la Sighisoara si sper ca si la mare. Adica ce ar fi vacantza fara nici o destinatie, fara sa simt ca plec undeva? Prima destinatie..."Dunarea frumoasa" sau mai exact la tara la puiul meu, in Mehedinti. Avand in vedere ca nu am mai fost niciodata la tara mi sa parut genial. Si Orsova...cel mai frumi oras seara si Portile de Fier si luna oglindita in apa si bunicii lui Dani, a doua pereche de bunici :X . Urmatoarea locatie este Sighisoara. Anul acesta cu puiu meu si cu puica, pe care nu am mai vazut-o de juma` de an si mi dor de fasolea ei. Abea astept sa vad teatru, de care imi este foarte dor de asemenea, sa cant, sa-mi fac tatuaj cu carioca , sa port masca.
Sper ca voi avea ce povestii la sfarsitul verii...
Vacanta mare....bine ai venit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu