vineri, 17 iulie 2009

Ice Age: Dawn of the Dinosaurs - 3D


De abea asteptam sa ajung inapoi in Temesvaro pentru a patra experienta 3D, de data aceasta Ice Age 3. Cum am ajuns destinatia a fost Cinema city. La casele de bilete nebunie mare. Dand din coate, in cele din urma am ajuns la ghiseu si cu greu am reusit sa mai rezerv 3 bilete pentru ultimul film din acea seara. Am fost destul de dezamagita deoarece urma sa stam in randul 2.
Nu puteam crede ca mai vine atata lume la cinema. Ultima data cand am vazut sala plina a fost la Titanic, in urma cu ani buni.
Ca nijte copii asteptam cu nerabdare intrarea in sala si implicit inceperea filmului. Hohotele de ras sau intins pe toata durata acestuia. Povestea este cu adevarat draguta si la finalul filmului am putut zice ca acesta este cel mai reusit dn seria celor trei.
Apar personaje proaspete, Buck, puii de dinozaur si o mamutica mica, botezata Piersicuta. Sid se afla din nou in centrul atentiei. Cat despre veverita cu ghinda, e la fel de geniala. Se indragosteste de o veveritoaica care da frumos din gene si care-l face sa mute mobila prin jungla pana lesina de oboseala. Insa in cele din urma isi revine si se intoarce la prima iubire: ghinda.
Efectele 3D au facut filmul si mai dragut si clar merita 20 Ron .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu