luni, 13 iulie 2009

Click sau cate o tzatza pe pagina

A trecut ceva vreme de cand nu m-am mai uitat prin click. Si destul de mare mi-a fost mirarea cand l-am gasit pe masa la bucatarie. Concursul la care oricum nu castiga nimeni atrage un numar destul de mare cumparatori ceea ce ii asigura un tiraj cu care editorul se tot lauda pe la TV.
Am inceput sa rasfoiesc ziarul. Printre titlurile irelevante de genu " mama Oanei Zavoranu dusa la spital" isi face loc si cate o pitzimpoanca sau doua cu sanii la vedere. La rubrica de horoscop si cea de meteo cateva fete incovoiate cu ugerele umplute de silicon zambesc sexy, sau cel putin asta cred. Mie personal mi se face sila cand vad felul in care se face gazetarie. Cat respect de sine trebuie sa ai sa te expui goala pentru 1 milioan de lei? Sau ce fel de editor trebuie sa fi ca sa fi mandru de tiraje ridicate bazate pe zvonuri,jocuri si fete dezbracate?
Practic 32 de pagini umplute cu nimic...pe care majoritatea le folosesc pe post de hartie igienica dupa ce verifica numerele! Rusine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu