joi, 20 august 2009

O vara perfecta...


Cateodata viata este cam plictisitoare. Uneori ramanem blocati in aceeasi rutina, urmarim aceleasi scenarii, zi dupa zi. Ne luam aceasi cafea in fiecare dimineata de la acelasi tonomat mergem la aceleasi intalniri, ne asezam in fata aceluiasi calculator, apoi mergem acasa si ne aruncam pe aceeasi canapea, incropim acelasi fel de mancare, privim acelasi program de stiri si ne asezam in pat la aceeasi ora.
Eu mi-am propus vara aceasta sa fac cate ceva, sa merg in locuri dragi cu cea mai draga persoana.
Si am inceput cu malurile Dunarii. Am vazut locuri noi si deosebit de frumoase. Am revenit in medieval si m-am intors in cetatea mea de suflet: Sighisoara. Anul acesta a fost mai special pentru ca am fost cu el, am facut poze si am simtit ca ii place unde imi place si mie. Mi-a fost dor de soare, de valuri si de mare asa ca am luat drumul litoralului.
Din fericire vara nu s-a terminat...si mai am timp de o plimbare la munte sau pe malul unui lac, dar oriunde voi merge, bateriile imi vor fi incarcate la maxim si asta e tot ce conteaza....sa scap de monotonie!
Am indraznit sa ma bucur de vara asta !

Un comentariu:

  1. Si eu sunt ferici ca am putut sa-ti fiu alaturi in toate momentele astea frumoase :*

    RăspundețiȘtergere